Friday, May 08, 2009

Good enough留言翻译

·

The last two weeks have been grueling.
前两个星期我简直要累垮了

I'm now nursing a fragile 'post recovery' stomach and some injured ribs down my left side. I am hoping that in a week, they would ALL go away and I would be trip hoppin down the giant egg. Believing in karma means that this has to be so, it's payback first and then the fruits of the labour later.
我正在调养我已恢复却很脆弱的肠胃,以及我身体左下方受伤的肋骨。我希望一个星期之内,(这些不好的状况)都可以消失掉,然后我就可以活蹦乱跳的进入小巨蛋。相信因果轮回就意味着人的生命经历就是要这样,首先要吃些苦头,然后才会得到你所付出劳作的果实。(karma, 业,印度宗教一个普遍的观念。请参阅wikipedia)

Let us cross our fingers everybardy.
我们大家来交叉十指祈祷吧。

0 comments: